روشاروشا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

💕روشا، کلوچه ی مامان💕

5 ماهگی تربچه ی خوشمزه ی من

1396/10/19 15:57
نویسنده : مامان مهسا
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزه ی مامان😍😙 

روز به روز شیرین تر و خوشمزه تر میشی عسل مامان.. 

_ عشق خواهری💕👭💕: روز به روز بیشتر لذت میبری از دیدن رها و و بازی کردن هاش.. وقتی رها شروع میکنه به بدو بدو کردن و حرف زدن باهات، جوری غش میری از خنده که نگو😍😙

رهای مامان هم که این روزها، همش میگه خواهری باید این کارو کنی، خواهری دوست دارم..

مامان روشا نخواااابه!!!" نمیدونم چرا با خواب رفتن روشا، مشکل داری تو🤔، کلا مکافاتیه خوابوندن روشا با رها!"

این روزها هم در حال آموزش نشستن به کلوچه است، ولی هنوز که موفق نشده😄😊😍😙

_ بازی با عروسک ها : تو این ماه، یه جورایی یاد گرفتی با خودت بازی کنی و خیلی خوب عروسک ها و اسباب بازی هات رو تو دستات میگیری و شروع میکنی به تکون دادنشون و البته خوردن این وسط فراموش نمیشه😉

_ روشای کنجکاو😊: خیلی کنجکاو شدی و دوست داری بشیتی و همه جا رو ببینی.. تا یه صدا میشنوی، به سمتش میچرخی و چند دقیقه بهش خیره میشی😊

_ شناختن خودت و اسمت😊😙: تا اسمت رو صدا میزنیم میچرخی و با یه لبخند بهمون نگاه میکنی😙

_ شروع غذای کمکی، ۵ ماه و ۱۲ روزگی😊🥄🍽🍚: از اونجایی که دختر ما یه خورده شیکمو که نه، عاشق غذا😉، تشریف دارن و نمیشه حتی یه تیکه نون جلوشون خورد، و البته با توجه به وزن.. تصمیم گرفتیم با لعاب برنج براش شروع کنیم.. روز اول با یه قاشق مربا خوری و کمی نبات، که اصلا دوست نداشتی! روز بعد کمی غلیظ تر برات درست کردم شیرین تر، " البته باز هم خیلی بی مزه بود😐"، ولی خیلی دوست داشتی و بعد از دو سه روز هم جوری با اون دست های کوچولوت، دستای من رو میگرفتی که قاشق رو از دهنت نیارم بیرون😊😙

_ صدازدن ها جیغ های خاص روشایی😅: جدیدا وقتی گرسنه میشی یا کلافه ای و .. بعد از چند بار، آروم و خوشکل صدا زدنی که من دقیقا میفهمم چی میخوای اون لحظه، دیگه صدات میره بالا و شروع میکنی به یه مدل خاص جیغ زدن😁 اون لحظه بیشتر لذت میبرم تا کلافه شم عشق کوچولوی من😉، ولی معمولادسعی میکنم کار به اونجاها نکشه😊😙

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)